درباره مادرباره تیم مانی بن ( باشگاه مشتریانی برای همه)

باشگاه مشتریان مانی بن

ماموریت

یکی از بزرگترین نقاط ضعف در کسب و کارهای ایرانی احترام شایسته به مشتری است. ماموریت مانی بن کمک به کسب و کارهایی است که اعتقاد قلبی به احترام به مشتری دارند.

فاطر ایده ماندگار

لوگوی مانی بن

این موسسه بطور کلی در سه زمینه اصلی دارای فعالیت می باشد:

  • دپارتمان برندینگ و بازار سازی:

متخصصان و مهندسین فعال در این زمینه دارای تحصیلات طراحی وب، network marketing، NBA، طراحی، گرافیک و تصویر سازی و همچنین مسط به اصول مبتنی بر بازار می باشند و هدف نهایی این تیم متخصص بهبود کسب و کار و رونق اقتصادی مبتنی بر اصول برند سازی می باشد .

  • دپارتمان طراحی و مدیریت وب سایت:

فعالان این عرصه با توجه نیاز مشتری و بررسی و تحلیل زمینه فعالیت مشتری اقدام به طراحی وب سایت با زبان برنامه نویسی مناسب و تکنیک های بروز دنیا می نمایند  . مشاوره، مشورت، آنالیز و تحلیل موضوعی، آنالیز و تحلیل فنی، طرح های اولیه، برنامه نویسی، پیاده سازی، بهینه سازی، تولید محتوا و معرفی وب سایت طراحی شده به دنیای وب ، مراحل عملیاتی این بخش است .

  • دپارتمان تحقیق و توسعه:

این مجموعه دارای اتاق فکر مجزا بوده و کارشناسان رشته های متفاوت جلساتی را بطور منظم در جهت بررسی و تحلیل مسائل روز جامعه و ارائه راهکارهای اقتصادی مناسب برگزار می نماید .

هدف این جلسات ارائه و ابداع روش های نوین کسب و کار بر پایه روش های علمی و تکنیک های نوین اقتصادی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در علوم رایانه و ارتباطات می باشد که به لطف خدا تا کنون موفق به ارائه طرح های موفق زیادی شده است که مانی بن یکی از نمونه های عملی آن می باشد .

تیم مانی بن

امید امیری - مدیر اجرایی
 بهناز کوهپر- برنامه نویس
امیر فرزام - برنامه نویس
 مجتبی یکتا - برنامه نویس
 مهرداد اصغری - برنامه نویس
 مهران اصغری - برنامه نویس
به زودی....
به زودی....

مانی بن چیست ؟

مانی بن بر اساس مطالعات دانشگاهی در زمینه روش های نوین بازاریابی و مارکتینگ در کسب و کار های کوچک و متوسط می باشد.

مانی بن بر اساس سیاست تکریم ارباب رجوع و تشکر از مشتری در ازای خریدی که انجام داده است سعی دارد حس وفاداری را در مشتری ایجاد و تقویت نماید و به این شکل مشتریان ثابت هر کسب و کار را افزایش دهد .

همچنین با اجرای این طرح مجموعه ای از فروشگاه ها و مراکز خدماتی شکل خواهد گرفت که به کاربران عضو این طرح (باشگاه کاربران مانی بن) خدمت رسانی می نمایند و به این ترتیب دایره مشتریان خود را افزایش می دهند.

هر فروشگاه یا مجموعه خدماتی با پیوستن به این طرح بصورت خودکار تمامی هزاران مشتری سایر فروشگاه ها و مراکز زیر مجموعه را جذب خواهد کرد و به این ترتیب بدون کوچکترین هزینه اولیه، تعداد مشتریان خود را چند برابر خواهد نمود .

برخی از مشتریان

اطلاعات تماس با ما

نشانی
 تلفن تماس :021 - 44643046
پست الکترونیکی info@manibon.ir sales@manibon.ir
امور پذیرندگان support@manibon.ir
منبع :