مشتریاننحوه عضویت مشتریان و مزایای عضویت در باشگاه مشتریان مانی بن

چون مهم هستید . . .

نرم افزار لویالتی - نرم افزار وفاداری مشتری

کلیه فعالیت هایی که در مجموعه مانی بن انجام می شود، فقط و فقط یک هدف را دنبال می کند ... افزایش رضایت مشتری
پس به ما در رسیدن به این هدف کمک کنید، لازم می دانیم تاکید کنیم که عضویت شما مشتری عزیز در باشگاه مشتریان مانی بن کوچکترین هزینه ای ندارد و نخواهد داشت.

توضیح ساز و کار مانی بن در چند جمله !!!

نرم افزار لویالتی - نرم افزار وفاداری مشتری
  1.  مراجعه به یکی از پذیرندگان (فروشگاه ها و یا مراکز خدماتی) زیر مجموعه مانی بن
  2. عضویت در باشگاه مشتریان مانی بن و دریافت کارت عضویت (رایگان، رایگان، رایگان)
  3. انجام اولین خرید و دریافت اعتبار نقدی "حتی اگر قصد خرید هم ندارید باز هم می توانید به یکی از فروشگاه های زیر مجموعه ما مراجعه کنید و فقط کارت عضویت خود را بصورت رایگان دریافت کنید. "
  4. اپلیکیشن مربوط به مشتریان را نصب کنید و از امکانات آن لذت ببرید
  5. توجه کنید !!! :  شما فقط یک کارت خواهید داشت و این کارت نزد تمامی پذیرندگان (فروشگاه ها و مراکز خدماتی) عضو معتبر خواهد بود.

لویالتی کارت مانی بن (باشگاه مشتریان مانی بن) چیست؟

نرم افزار لویالتی - نرم افزار وفاداری مشتری

تمامی پذیرندگان (فروشگاه ها و مراکز خدماتی) مانی بن، موظف شده اند در اولین مراجعه، کارت باشگاه مشتریان مانی بن را بصورت رایگان به شما تقدیم کنند و درصدی از مبلغ خرید را به عنوان اعتبار در کارت شما شارژ کنند و شما میتوانید در مراجعه بعدی از این اعتبار مانند وجه نقد استفاده کنید.
این کارت ممکن است با طراحی اختصاصی (نام و لوگو) همان فروشگاه باشد و جهت اطمینان فقط کافیست به لوگوی مانی بن و اطلاعات پشتیبانی ما در پشت کارت توجه کنید.
این کارت بر اساس شماره موبایل شما در سیستم مانی بن ثبت می شود و شما می توانید با همین کارت از تمامی پذیرندگان (فروشگاه ها و مراکز خدماتی) زیر مجموعه مانی بن استفاده کنید.
در زمان خرید هر پذیرنده بارکد پشت کارت را اسکن می کند و درصد اعتبار شما از آن خرید را در کارت وارد می کند، شما در مراجعه بعدی و در زمان خرید از همان پذیرنده می توانید از این اعتبار استفاده کنید.

چگونه از کارت مانی بن و اعتبار داخل آن استفاده کنم ؟

نرم افزار لویالتی - نرم افزار وفاداری مشتری

اعتبار داخل کارت دقیقا مانند وجه نقد قابل استفاده است بنابراین در نگهداری از کارت خود دقت کنید، شما می توانید از این اعتبار نزد همان فروشگاهی که آنرا در کارت شما شارژ کرده است استفاده کنید.
فقط کافیست در مراجعه بعدی به آن فروشگاه، کارت خود را به فروشنده دهید و از اعتبار داخل کارت استفاده کنید و به اندازه اعتبار داخل کارت پول کمتری پرداخت کنید. ضمنا !!! دوباره به میزان خرید جدید، اعتبار جدید وارد کارت می شود که آنرا نیز در خرید بعدی می توانید استفاده کنید. حتی اگر کارت خود را همراه نداشته باشید پذیرنده می تواند بر اساس شماره موبایل شما (که در زمان عضویت ارائه داده اید) به شما در ازای خرید جدید اعتبار جدید دهد.
همچنین می توانید اعتبار خود، در مراجعات مختلف را جمع کنید و بصورت یکجا از آن استفاده کنید.

بلافاصله برای شما SMS خواهد آمد ...

نرم افزار لویالتی - نرم افزار وفاداری مشتری

ظرف چند ثانیه پس از خرید و ثبت تراکنش شما توسط پذیرنده برای شما اطلاعات مربوط به عضویت، میزان خرید، اعتبار و امتیاز دریافتی بصورت پیامک ارسال می شود، با توجه به اینکه پنل ارسال تراکنش مانی بن خدماتی است، حتی اگر پیام تبلیغاتی را مسدود کرده باشید باید بتوانید پیامک ما را دریافت کنید.
در همین پیامک، لینک نصب اپلیکیشن مربوط به مشتری قرار دارد، می توانید آنرا نصب و از امکانات آن استفاده کنید.

ما را ببخشید، نظر شما برایمان فوق العاده هم است ...

نرم افزار لویالتی - نرم افزار وفاداری مشتری

ظرف 24 ساعت بعد از اولین خرید، از واحد Happy Call مانی بن با شما تماس گرفته خواهد شد و نظر شما در مورد قیمت، کیفیت و نوع برخورد پذیرنده پرسیده می شود، ضمنا شما باید از صفر تا 100 به آن پذیرنده یک نمره دهید، ما میانگین این نمرات را به سایر مشتریان نمایش می دهیم تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. ضمنا اگر پیشنهاد یا انتقادی داشته باشید اپراتور آنرا ثبت می کند تا پذیرنده بتواند در جهت بهبود کسب و کار خود از آن استفاده کند.
این تماس حدود 30 ثانیه از وقت شما را خواهد گرفت، اما با این کار شما کمک بزرگی به ما کرده اید تا در جهت بهبود خدمت رسانی به خود شما مشتری عزیز قدم برداریم.

منبع :