راه اندازی باشگاه مشتریاننرم افزار لویالتی جهت وفادارسازی مشتری ، مانی بن با ارائه سیستم وفاداری مشتری و کارت وفاداری، کسب و کار شما را رونق می بخشد.

چرا راه اندازی باشگاه مشتریان خود را به مانی بن بسپارم

نرم افزار لویالتی

راه اندازی باشگاه مشتریان کار ساده ای نیست. صرف خریدن یک نرم افزار باشگاه مشتریان کسب و کار شما به سمت مشتری مداری سوق پیدا نمی کند. شما قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان ابتدا باید عمیقا با مفاهیم مشتری مداری و احترام به مشتری آشنا شوید. بهره گیری از مشاورین کار کشته در این راه می تواند به شما کمک کند.

بعد از این مرحله انتخاب شرکتی است که باشگاه مشتریان شما را راه اندازی کند؟ آیا این شرکت ها فقط نرم افزار باشگاه مشتریان را به شما می فروشند یا شما را در این مسیر همراهی می کنند؟ مانی بن بی شک یکی از بهترین گزینه های برای راه اندازی باشگاه مشتریان است. چرا؟

مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان با مانی بن

نرم افزار لویالتی مانی بن: هزینه کمتر

اجرای این برنامه توسط فروشگاه هزینه های سرباری را به فروشگاه تحمیل خواهد کرد، مانند هزینه کارمند و متصدی، هزینه نصب و راه اندازی نرم افزار مربوط به آن و هزینه های نصب و راه اندازی سخت افزار و البته هزینه مربوط به تولید و توزیع کارت های عضویت.

نرم افزار رایگان باشگاه مشتریان
عدم ایجاد تغییرات در ساختار پرسنلی

راه اندازی این برنامه در داخل هر فروشگاه و کسب و کار نیازمند ایجاد تغییراتی در سیستم کاری آن کسب و کار است در حالیکه با اجرای آن توسط شرکتی در خارج از مجموعه، پرسنل بر روی کار خود تمرکز میکنند و نیازی به تغییرات در ساختار کسب و کار نیست.

عدم نیاز به تغییرات در ساختار پرسنلی با باشگاه مشتریان مانی بن
دانش و تجربه اجرای طرح

مانند هر حرفه دیگری ، اجرای این برنامه نیز نیاز به تحصیلات ، تخصص و تجربه مختص به خود دارد ، بنابراین اجرای آن توسط شرکتی با تجربه و متخصص در این خصوص راندمان و بازدهی به مراتب بیشتری برای کسب و کار خواهد داشت .

دسترسی به دانش اجرای طرح با باشگاه مشتریان مانی بن
صرفه جویی در زمان

علاوه بر هزینه مالی ، قطعا اجرای کامل این طرح زمان بر بوده و برای اموری مانند : آماده کرده کارت های عضویت ، تماس تلفنی با مشتریان ، ثبت اطلاعات ، آنالیز و تحلیل رفتار مشتریان و گزارش گیری مستلزم صرف وقت و زمان زیادی خواهد بود .

باشگاه مشتریان = صرفه جویی در زمان
خصوصی سازی

اجرا توسط مانی بن سبب می شود تا راهکار های اجرایی با توجه به شرایط، اهداف و نیاز ها ارائه داده شود و راندمان را بطور قابل توجهی رود، همچنین در صورت تغییر اهداف و رویکرد کسب و کار با توجه به امکانات موجود، می توان روند اجرای طرح را تغییراتی داد.

راه اندازی باشگاه مشتریان = خدمات ویژه به مشتریان
ایجاد راحتی و سهولت دسترسی

نحوه ارائه خدمات به مشتری، نگرش مشتری به آن برند و کسب و کار شما را شکل می دهد. ارائه خدمات سریع توسط مانی بن مانند ارائه پشتیبانی آنلاین یا تلفنی بصورت 24 ساعته در مشتری ایجاد رضایت می کند، که این ممکن است برای کسب و کار مقدور نباشد.

راحتی و سهولت دسترسی با باشگاه مشتریان مانی بن
امنیت اطلاعات

اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان هر کسب و کار بزرگترین و کاربردی ترین اسلحه آن کسب و کار در جهت پیشرفت و اصلاح روند است ، با توجه به سرور های امن شرکت و همچنین شرایط مندرج در قرارداد نگهداری این اطلاعات از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به مراتب مطمئن تر خواهد بود .

امنیت اطلاعات در باشگاه مشتریان مانی بن
خدمات 360 درجه ای به مشتریان

امکان ارتباط با مشتریان از تمامی کانال های ارتباطی مانند: تلفن، گروه های چت، برنامه های ارتباط آنلاین، کانال تلگرام، صفحات اجتماعی، وب سایت، ایمیل، sms و اپلیکیشن، که قطعا فراهم کردن تمام این امکانات برای هر برند و کسب و کار مقدور و مقرون بصرفه نیست برای مانی بن میسر شده است.

باشگاه مشتریان خدمات رسانی بهتر به مشتریان
آنالیز و تحلیل اطلاعات

با بهره گیری از نرم افزار ها و تکنیک های تحلیل رفتار مشتریان از یک طرف و تخصص و تجربه کارشناسان از طرف دیگر به مانی بن این امکان را می دهد که گزارشی به مراتب کاربردی تر و اثر بخش تر از اطلاعات گرد آوری شده تهیه کرده و برای بهبود عملکرد آینده کسب و کارتان در شما قرار دهد.

آنالیز اطلاعات کسب و کار با باشگاه مشتریان مانی بن
منبع :