وبلاگ

دوازده مشکل اساسی در برند سازی

اگر بخواهیم بطور خلاصه برند سازی را توضیح دهیم باید بگوییم که قرار است "ذهنیت" مشتری را به شکل خاصی درآورید، با این ذهنیت خاص شوید و شما را با آن بشناسند و دلایلی ایجاد کنید تا مشتریان شما را (بجای رقبایتان) برای خرید یا دریافت خدمات انتخاب کنند. مهم است بدانید که نام و لوگو تنها بخش کوچکی از برند شماست.

ادامه مطلب
مانی بن نرم افزار وفاداری سازی مشتریان شما

چطور می تونید بجای تقبل کردن هزینه های سنگین تبلیغات که ماه به ماه حساب بانکی شما رو خالی میکنه و تاثیر اون اصلا قابل اندازه گیری نیست، با یک روش جدید، مشتریان جدید جذب کنید و روی وفاداری مشتریان قدیمی خود کار کنید؟ مشتریانی که به شدت به کسب و کار شما وفادارند.

ادامه مطلب
نرم افزار وفاداری مشتری و باشگاه مشتریان چگونه مشتریان وفادار قهر کرده شما را شناسایی می کند؟

هر کسب و کار به نسبت جذب مشتریان جدید و وفاداری مشتریان قدیمی خود را از دست می دهد و معمولا این کسب و کارها آماری از تعداد جذب مشتریان جدید و وفاداری مشتریان قدیمی و تعداد مشتریان از دست رفته خود ندارند.

ادامه مطلب
تحلیل رفتار مشتری چیست و چگونه به رونق کسب و کار شما کمک میکند ؟

بیایید موضوع را با ذکر یک مثال توضیح دهیم، فرض کنید که شما دو مشتری دارید که هر دو تا بحال پنج بار به شما مراجعه کرده اند بی ایید مدل خرید دو مشتری از شما را با هم مقایسه کنیم و ببینیم آیا یک نوع تبلیغات مشخص از جانب شما می تواند هر دو مشتری را برای خرید بیشتر تشویق کند ؟

ادامه مطلب