با توجه به توان علمی و همچنین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه مانی بن، این شرکت امکان طراحی و پیاده سازی باشگاه مشتریان و برنامه های وفادار سازی بصورت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد را با توجه به نیاز کارفرما دارا می باشد.
ایجاد هرگونه تغییرات در نحوه اجرای باشگاه مشتریان و یا اضافه نمودن امکانات و قابلیت های خاص و جدید، متناسب مدل کسب و کار امکانپذیر خواهد بود. در ادامه به برخی از امکانات مجموعه مانی بن برای ساز و کار های خاص اشاره میکنیم :
- امکان شخصی سازی کردن نرم افزار ویندوز
- امکان شخصی سازی و اضافه کردن آیتم های جدید به اپلیکیشن سمت پذیرنده
- امکان شخصی سازی و اضافه کردن آیتم های جدید به اپلیکیشن مشتری
- امکان اضافه کردن موارد خاص در پنل مدیریتی برای تعریف آفر ها و دریافت گزارشات اختصاصی
- ارائه راه کار های خاص برای هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای
- ارائه راه کار های خاص برای رستوران ها و مشاغل دارای پیک زمانی مراجعه مشتری
- ارائه راه کار های خاص برای وفادارسازی کارمندان و ارائه خدمات اعتباری در سازمان ها و ادارات
- ارائه متد های نوین وفادار سازی کاربران برای وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی
- امکان پیاده سازی باشگاه مشتریان بر روی استند های هوشمند و ثبت اطلاعات توسط خود مشتری
- امکان ارائه خدمات فروش آنلاین برای فروشگاه ها (علاوه بر پیاده سازی باشگاه مشتریان و فروش حضوری)
- امکان طراحی سایت و ابزار های دیجیتال مارکتینگ با توجه به نیاز مشتری
لازم به ذکر است تمامی موارد اختصاصی در راه اندازی باشگاه مشتریان، پس از برگزاری جلسات مشاوره با تیم های مارکتینگ و فنی شرکت طراحی و اجرا خواهد شد، همچنین این گونه پروژه ها دارای 6 ماه پشتیبانی ویژه جهت نظارت بر عملکرد درست قسمت های مختلف برنامه، بهبود روند ها، اضافه نمودن بخش های پیش بینی نشده خواهد بود.