چگونه با مانی بن شروع کنیم؟شروع راه اندازی باشگاه مشتریان خود با مانی بن

چگونه با مانی بن شروع کنم ؟

شما به راحتی می توانید ظرف یک هفته باشگاه مشتریان خود را راه اندازی و وفادار سازی مشتریان خودتان را آغاز کنید، فقط کافیست اراده کنید ...

در این یک هفته مراحل زیر را طی خواهید کرد:

1.تماس با شرکت و انجام هماهنگی های لازم جهت مشاوره (24 ساعت)

مشاوره راه اندازی باشگاه مشتریان

این مشاوره می تواند بصورت حضوری در محل کسب و کار شما و یا در محل شرکت مانی بن باشد، لازم به ذکر است در هر دو حالت مشاوره کارشناسان مانی بن کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت، این جلسه مشاوره شامل دو بخش خواهد بود :

  • قابلیت های باشگاه مشتریان و امکاناتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت کاملا توسط کارشناس ارائه خواهد شد
  • با توجه به کسب و کار، از شما سوالاتی به منظور طراحی مدل پیشنهادی ما برای راه اندازی باشگاه مشتریان پرسیده خواهد شد.

نهایتا ظرف مدت 24 ساعت باشگاه مشتریان و نحوه عملکرد آن طراحی  و جهت تائید نهایی ارسال خواهد شد

2.عقد قرارداد (دو ساعت)

قرارداد باشگاه مشتریان

پس از طراحی باشگاه مشتریان و تائید آن توسط شما، قرارداد راه اندازی باشگاه مشتریان توسط واحد مالی تنظیم شده و به امضای شما خواهد رسید

3.طراحی کارت عضویت (وفاداری) اختصاصی باشگاه مشتریان (48 ساعت)

طراحی کارت عضویت (وفاداری) اختصاصی باشگاه مشتریان

کارت عضویت باشگاه مشتریان شما پس از دریافت محتوای لازم (نام، فایل مربوط به لوگو، اطلاعات روی کار)، توسط واحد گرافیک شرکت طراحی و ارسال می شود، طرح نهایی پس از انجام اصلاحات لازم و تائید نهایی توسط شما برای چاپ ارسال خواهد شد. طراحی کارت از جمله وظایف شرکت مانی بن بوده و بثورت رایگان انجام می شود.

4.چاپ کارت عضویت (کارت وفاداری مشتریان) (4 روز کاری)

چاپ کارت وفاداری مشتریان

تمامی کارت های عضویت (لویالتی کارت) قابل استفاده در باشگاه مشتریان مانی بن از جنس PVC 760Micron بوده و بسته به سلیقه شما می تواند مات، براق و یا متالیک باشد (در زمان مشاوره نمونه های لازم خدمتتان ارائه می شود).

چاپ کارت ها با توجه به نوع چاپ بین 2 تا 10 روز کاری متغیر خواهد بود که این مدت به اطلاع شما خواهد رسید.

5.راه اندازی باشگاه مشتریان و آموزش

راه اندازی باشگاه مشتریان

پس از آماده شدن کارت های عضویت (Loyalty cards)، هماهنگی های لازم جهت مراجعه کارشناس راه اندازی انجام خواهد شد. نرم افزار ویندوز، اپلیکیشن موبایل بر روی هر تعداد کامپیوتر و یا تلفن همراه که مورد نظر شما باشد نصب و توضیحات و آموزش لازم به هر تعداد پرسنل شما داده خواهد شد.

لازم به ذکر است نصب، راه اندازی و آموزش استفاده از سرویس باشگاه مشتریان برای شما هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

6.پشتیبانی پذیرندگان و مشاوره تلفنی

پشتیبانی باشگاه مشتریان

ارائه پیشتیبانی پذیرندگان در طول مدت قرارداد و استفاده شما از نرم افزار باشگاه مشتریان به طرق مختلف امکانپذیر است :

  • ارتباط از طریق پنل ارتباط با ما در نرم افزار ویندوزی
  • ارتباط از طریق فرم پشتیبانی پذیرندگان در وب سایت مانی بن
  • ارتباط از طریق چت تلگرام (آنلاین)
  • ارتباط تلفنی با کارشناسان پشتیبانی پذیرندگان (9 صبح تا 10 شب)

لازم به ذکر از هر گونه تغییر در برنامه و اضافه شدن امکانات جدید به آن نیز توسط یکی از روش های ارتباطی ذکر شده به اطلاع شما خواهد رسید و فایل های تصویری جهت آموزش این امکانات برای شما ارسال خواهد شد.

منبع :