مانی بن چیست؟مانی بن راه حل ایجاد باشگاه مشتریانی است که بر اساس آخرین متدهای راه اندازی باشگاه مشتریان ایجاد شده

مانی بن چیست ؟ (Manibon Loyalty Program )

مانی بن چیست ؟ (Manibon Loyalty Program )

"آدم های موفق، کارهای متفاوتی انجام نمی دهند بلکه آنها کارها را به شیوه ی متفاوتی انجام می دهند."

مانی بن یک نرم افزار باشگاه مشتریان حرفه ای و تخصصی و در عین حال یک ساز و کار ساده و دوست داشتنی مبتنی بر آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه وفادار سازی مشتریان است تا حس وفاداری را در مشتری به کسب و کار شما ایجاد کند و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

باشگاه مشتریان که با نام های باشگاه هواداری، باشگاه وفاداری، باشگاه مشتریان وفادار نیز خوانده می شود در واقع یک نرم افزار مدیریت مشتری است. بر خلاف نرم افزار CRM (Customer Relation Managenet) ، که بر روی مدیریت روال پیشرفت انجام کار مشتری در یک سازمان یا کسب و کار تمرکز دارد، نرم افزار باشگاه مشتریان باید بر روی رفتار مشتری تمرکز کند و تحلیل درستی از رفتار مشتریان مانند تعداد دفعات مراجعه مشتری، فاصله بین مراجعات، مقدار خرید، مدت زمان از آخرین خرید، علاقه مندی های مشتریان، عادت های مشتریان و امثال آن داشته باشد تا بتوان بر اساس این تحلیل ها، تصمیمات درست در جهت تشویق مشتری به خرید یا مراجعه بیشتر گرفت و مدل کسب و کار را بر اساس علایق مشتری، نیاز ها و عادات او اصلاح نمود.

نرم افزار باشگاه مشتریان مانی بن

این اتفاق خوب، با اسکن کردن کارت عضویت مشتری شروع میشود

به این صورت که در زمان خرید، شما مشتری را در باشگاه مشتریان خودتان عضو می کنید و کارت عضویت (کارت وفاداری – Loyalty card) که دارای طرح اختصاصی، نام و لوگوی خودتان است را به مشتری می دهید. همچنین می توانید در زمان عضویت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد مشتری را نیز ثبت کنید.
این نرم افزار بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب می شود، همچنین تمام امکانات باشگاه مشتریان مانی بن را بصورت اپلیکیشن بر روی موبایل خود نیز خواهید داشت، در مطلب مربوط به "چه چیز ما را از بقیه متفاوت می کند" به برتری های این مدل از راه اندازی باشگاه مشتریان خواهیم پرداخت.

نرم افزار باشگاه مشتریان مانی بن

ارسال پیامک عضویت در باشگاه مشتریان مانی بن

باشگاه مشتریان و برنامه وفاداری مانی بن

ظرف چند ثانیه پس از خرید و ثبت تراکنش توسط شما، اطلاعات مربوط به عضویت، میزان خرید، اعتبار و امتیاز دریافتی بصورت پیامک برای مشتری ارسال می شود، با توجه به اینکه پنل ارسال پیامک باشگاه مشتریان مانی بن خدماتی است، حتی اگر مشتری شما پیام تبلیغاتی را مسدود کرده باشد پیامک عضویت در باشگاه مشتریان شما را دریافت خواهد کرد.
در همین پیامک، لینک نصب اپلیکیشن مربوط به مشتری قرار دارد، مشتری می تواند آنرا نصب و از امکانات آن استفاده کنید. این یکی دیگر از "مزایای رقابتی باشگاه مشتریان مانی بن" است.

ثبت تراکنش، اعتبار دهی و امتیاز دهی به مشتریان

هر بار، شما درصدی از مبلغ خرید مشتری را "به عنوان اعتبار" در کارت او شارژ می کنید و مشتری می تواند در مراجعه بعدی از این اعتبار مثل وجه نقد استفاده کند، این بزرگترین انگیزه و تشویق برای مراجعه مجدد مشتری به شماست. (ثبت تراکنش بطور میانگین در 5 ثانیه انجام می شود)

یک روش هوشمندانه است که شما را بار ها و بار ها در ذهن مشتری یاداوری میکند

مشتری در هر بار خرید علاوه بر اعتبار نقدی، بر اساس میزان وفاداری خود، از شما امتیاز نیز خواهد گرفت و شما می توانید بر اساس این امتیاز مزایا و منافع خاصی را برای گروه های مختلف مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید.

اعتبار دهی به مشتریان در باشگاه مشتریان مانی بن

نظرسنجی در باشگاه مشتریان مانی بن (Happy Call)

نظرسنجی در باشگاه مشتریان مانی بن (Happy Call)

اما کار به اینجا ختم نمی شود، دادن حس احترام به مشتری بزرگترین هنر هر کسب و کار است، بنابراین 24 ساعت بعد از خرید، با مشتری شما تماس گرفته می شود و ضمن تشکر از خرید و ارائه توضیحات کامل در مورد کارت عضویت، نظر مشتری در مورد قیمت، کیفیت و نوع برخورد و همچنین پیشنهاد و انتقاد او ثبت می شود.
خدمات نظرسنجی به شما در شناخت نیاز های مشتریان کمک می کند و به شما امکان می دهد برای کسب و کارتان تصمیمات مناسب بگیرید.
این تاثیر گذارترین و دقیق ترین مدل نظر سنجی است و مشتری احساس می کند که انقدر برای نظر او ارزش قائل بوده اید که شخصی برای ثبت نظر او تماس گرفته است، به این مدل از نظر سنجی هپی کال (Happy call) گفته می شود.
شما می توانید نتایج آماری و تحلیلی مربوط به این نظر سنجی از اعضای باشگاه مشتریان را در پنل مدیریتی خود مشاهده کنید.

پنل مدیریتی باشگاه مشتریان مانی بن (Admin Pannel)

علاوه بر نرم افزار باشگاه مشتریان (برنامه ویندوزی)، اپلیکیشن پذیرنده و اپلیکیشن مشتریان، پنل مدیریتی تحت وب نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت، شما می توانید تمامی اطلاعات و آمار تحلیلی مربوط به باشگاه مشتریان خود را در پنل مدیریتی باشگاه مشتریان مانی بن مشاهده کنید و بر اساس تحلیل رفتار مشتریان خود اقدام به ایجاد آفر های بسیار متنوع کنید. در مطلب مربوط به "امکانات باشگاه مشتریان مانی بن"  بصورت کامل به تشریح گزارشات مربوط به اطلاعات مشتریان، تراکنش های ثبت شده، تحلیل های کاربردی رفتار مشتریان، نتایج گرافیکی نظرسنجی، نحوه ثبت آفر ها و گزارشات چند بعدی کسب و کار در پنل مدیریتی باشگاه مشتریان مانی بن خواهیم پرداخت.

پنل مدیریتی باشگاه مشتریان مانی بن
منبع :